27 листопада 2019 року, на базі Требухівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, відбувся районний семінар для вчителів-філологів: «Формування ключових компетентностей на уроках української мови та літератури».
Семінар відкрила методист районного методичного кабінету Герасименко Світлана Миколаївна. У своєму виступі вона відмітила, що змінюються мета та зміст освіти, з'являються нові засоби та технології навчання, але урок залишається головною формою навчання. Незмінними є складові уроку, які спрямовані на формування компетентностей, розвиток інтересу до знань, різноманітність форм і методів та раціональне використання часу на уроці.
Семінар відкрила методист районного методичного кабінету Герасименко Світлана Миколаївна. У своєму виступі вона відмітила, що змінюються мета та зміст освіти, з'являються нові засоби та технології навчання, але урок залишається головною формою навчання. Незмінними є складові уроку, які спрямовані на формування компетентностей, розвиток інтересу до знань, різноманітність форм і методів та раціональне використання часу на уроці.
Для учасників районного семінару уроки проводили:
ü учитель вищої категорії, «старший учитель» Білоус Наталія Леонідівна у 10-Б класі «Тричі являлася мені любов. Поетична збірка І. Франка «Зів'яле листя». Місце любовної теми у творчості поета»;
ü учитель вищої категорії, «старший учитель» Носенко Лідія Василівна у 7-А класі «Михайло Стельмах. Звичаї, традиції українців. Єдність світу природи і світу дитячої душі. Образ гусей- лебедів»;
ü учитель вищої категорії, «старший учитель» Шибіко Людмила Володимирівна у 6-В класі «Короткі нотатки з дитинства Лесі Українки. Дитинство поетеси, роль родини в її вихованні. Вірш «Як дитиною бувало»».
Всі уроки проведені з дотриманням вимог до сучасного компетентісного уроку, з використанням інтерактивних методів навчання.
Учителі проводили уроки, демонструючи прийоми ефективної роботи з учнями. Вони не просто прагнули передати знання, а залучали учнів у процес роботи. Усі завдання і дії учителів були направлені на те, щоб підключити уяву дітей, створити таку атмосферу, щоб вони проявили себе, як творці.


У процесі проведення уроків здійснювалася міжпредметна інтеграція з історією, географією, природознавством, біологією, музикою, особлива увага приділялася народознавчим традиціям.
Учителі створили атмосферу відвертості, доброзичливості, співтворчості у спілкуванні з дітьми.
На закінчення,у шкільному музеї, який працює під керівництвом Овдієнко Раїси Миколаївни, учні школи провели екскурсію з теми «Голодомор у Требухові» Ця екскурсія справила незабутнє емоційне враження на учителів-філологів.
На заключному етапі – «Колі обговорення» були підведені підсумки роботи, надані рекомендації, висловлені побажання.
Немає коментарів:
Дописати коментар